Alla inlägg den 10 augusti 2010

Av Erica Nilsson - 10 augusti 2010 23:21

Idag är det tio dagar till jag fyller år det ska bli kul bortsett från att jag inte får några presenter mamma och pappa betalade en tusenlapp för Chilli och jag resten. Idag var vi på stranden vi åkte hem lite tidigare från morfar men vi var på hans campings strand och badade hele familjen utom pappa han jobbar så morfar fick följa med istället och självklart var Chilli med hon var tvungen vi skulle ju hem efter det. Sen när vi kom hem åkte vi till sjukhuset och hälsade på Ole pappas mormor och min gamelmormor men hon till låter inte att man säger det vi måste säga ole. Hon hade gått och ramlat och hade brytit något farmors man hans trodde att hon snart skulle dö men det tror inte jag hon verkade som valigt hon är ju 97 år. Sen körde vi och tittade på mammas och pappas drömhus ditt de skulle vilja flytta men inte rasmus och vilma men jag vill vad som helst för att komma ifrån Bara. Sen lötde vi och hyrde film får ha det i en vecka så jag väntar lite med att se på min film jag såg på Jims värld efter jag hade varit ute med Chilli istället kanske ser filmen imorgon istället.


Skriver mer imorgon...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards