Direktlänk till inlägg 3 augusti 2010

Sommarlovet är snart slut

Av Erica Nilsson - 3 augusti 2010 13:58

Sommarlovet har gått väldigt sakta fast vi har gjort så mycket men jag vet ändå inte var det har tagit vägen. Jag har ändå gjort vldigt mycket som att konfimerat mig det var i tre vecker sen har vi varit i Stockholm och på Backen vår utbyttesstudent har varit och hälsat på oss och så var vi skaffat hund eller det var faktiskt jag mamma och pappa hjälpte mig med en tudenlapp men ändå inte för det var min födelsedags pressent. Men igår hade jag roligt vilket jag inte trodde från början jag och min syster var och badade på burlövs badet och det var kul tills det kom små störiga ungar och ställde sig på trampolinen och började prata och jag blir så irrierad på sånt så jag sa hallå vi väntar och de bara ignorerade det. Och idag trodde jag vi kunde åka till morfar men nej han skulle vara i husvagnen och vi kunde inte vara där för han skulle vara där sent och det fanns inte plats för fyra människor och två hundar i bilen som är lika stora som chivaver tror det stavas så.  Och så sa han vi kan väl ta det imorgon istället och det tyckte jag var okej men det där med hundarna var värdens dåligaste ursäkt och två minuter efter ringde han igen och sa kan vi ta det nästa vecka istället ja sa ja i telefonen men tänkte nu får han väl ge sig och jag frågade varför och han bara jag har massor att stå i men det är inte sant han har aldrig något att stå i. Och imorse störde jag mig på något pappa sa blir så arg när han pratar skit han säger att 9 av 10 barn är helt värdelösa men det är inte sant inte alls och bara för att man inte hämtar en skedd till honom och så säger han till mamma du lär de att säga nej jag fick alltid göra sånt till mina föräldrar när jag var liten och mamma sa det är väl okej att säga så om de står upp men inte sitter. Och jag bara höregud jag längtar tills nian är slut och så att jag kan flytta till Örkelljunga med min hund Chilli som är tretton vecker som jag köpte nu i sommar.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erica Nilsson - 17 augusti 2010 22:06

Idag blir det ett mycket kort inlägg.   Idag var det andra dagen i skolan och vi har redan börjat få läxor jag fattar det är inte konstigt när man går i nian men som tur det var det bara ett brev vi skulle skriva på engelska till läraren Titti om...

Av Erica Nilsson - 16 augusti 2010 22:31

Nu är sommarlovet över en sak tycker jag är konstig och det är att jag har längtat efter skolan harb aldrig hänt innan tror jag. Men jag har inte haft något att göra och då blir det att man längtar. Men den första dagen är alltid värdelös man får lit...

Av Erica Nilsson - 10 augusti 2010 23:21

Idag är det tio dagar till jag fyller år det ska bli kul bortsett från att jag inte får några presenter mamma och pappa betalade en tusenlapp för Chilli och jag resten. Idag var vi på stranden vi åkte hem lite tidigare från morfar men vi var på hans ...

Av Erica Nilsson - 9 augusti 2010 23:20

Idag har jag inte gjort så mycket bara varit hemma och tittat på tv och suttit vid datorn sen har jag och Rasmus varit på Skolan lärarna började idag träffade Rigmor tror hon stavar så hon är inte min lärare men hon fråga vad hon tyckte om att börja ...

Av Erica Nilsson - 8 augusti 2010 22:58

Idag har det varit en jobbig dag bestämde mig för att sjuta Texas men det var bättre så än att gå och tänka på det hela tiden och det var synd om han nu det var ju kaninpesten så pappa åkte till hens syster och hennes man skjöt honom och under tiden ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards