Alla inlägg den 7 augusti 2010

Av Erica Nilsson - 7 augusti 2010 23:38

Idag har vi varit på stranden för första gången detta året i Sverige lite kallt men kul ändå sen när vi kom hem så åt jag bara lite sen åkte vi till pilldamsparken och titta på en massa skit tråkigt och ännu värre kunde bara tänka på Texas min kanin som har fått kaninpesten rasmus kanin nisse har också fått det men han är redan död. Så jag är jätte ledsen för det vet inte vad jag ska göra i för en sekund vill mamma och pappa att jag ska vänta men i nästa inte så jag vet inte vad jag ska göra, Gillar att skriva här skriver bara allt jag tänker det är så skönt att få det gjort det känns alltid mycket bättre efteråt för mig i alla fall.

Av Erica Nilsson - 7 augusti 2010 12:15

Idag har vi färgat håret på mig vilma och mamma jag fick göra det på mamma det var kul men färgade bara underhåret brunt men jag vill göra resten av håret också och det ska jag göra innan skolan börjar också. Carin och Håkan har varit hos oss nu ikväll när när de är här kommer också deras barn tilde och petter och det var kul. Men sen när de hade gott gick jag ut med Chilli och kenzo båda fick vara lösa sen när jag kom hem orkade jag inte skriva så jag gjorde det idag istället den 7 Augusti. Ikväll ska vi till Pildammsteatern och titta. Dags att åka på en lång tur.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards