Alla inlägg den 9 augusti 2010

Av Erica Nilsson - 9 augusti 2010 23:20

Idag har jag inte gjort så mycket bara varit hemma och tittat på tv och suttit vid datorn sen har jag och Rasmus varit på Skolan lärarna började idag träffade Rigmor tror hon stavar så hon är inte min lärare men hon fråga vad hon tyckte om att börja skolan igen och jag sa ja det ska väl bli så där men det ska faktiskt bli kul har ju inget att göra och sen så sa hon att Chilli var söt det lilla hunden och att Kenzo också var söt men det är ju något speciellt med små men det säger alla och en annan sak som andra ocksdå säger är att man inte får glömma bort kenzo den stora men det sa inte hon. Men nu är jag hos morfar har åkt buss hit men systern Vilma och min hund chilli den lilla ska vara här till på Onsdag. Sen var vi i Britt-Ingers stuga hon var där med deras hund Gustav hon måste ju fly när vi kommer så de lekte lite och nu sover Chilli gott undrar om Gustav också gör det ??


Men det var allt för idag skriver igen imorgon...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards